Ben ik nu raar?

Weer even een kort blogje van mij. Ik heb dit gevoel al heel lang, en het
begon met verlangen, toen werd het jaloezie en nu doet het gewoon pijn
als ik een zwangere vrouw zie.. Ik krijg dan een soort stomp in mijn maag
en voel me op dat moment de grond in zakken.
Dat is toch niet normaal dat ik dat voel? Ik ben dan gewoon zo jaloers
omdat ik dat ook zo graag wil en voel me zo'n mislukkeling!

Ik moest het even kwijt want ik heb altijd veel steun aan jullie..


Dikke kus

544 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Sienna Mae

    Ach meisje dat heeft elke vrouw wel die graag zwanger wilt worden hoor. Het lijkt wel alsof ze van de lucht zwanger worden. Bah hihi
    Wij zijn ook nog wel aan de beurt. (vertel ik mezelf een paar keer in de week )

  • claudiaaa

    meisje het is zo herkenbaar ik voel hetzefde leef met je mee meissie

  • LittleAngel83

    Hey meid! Nee helemaal niet raar maar gewoon menselijk hoor! Het is een hele begrijpelijke en herkenbare reactie en je moet je daar echt niet voor schamen dus! Veel succes volgende week en het is jullie ook zeker gegund meid! xxx

  • mariamama

    meid, je ziet ze nu overal lopen heel irritant! ik ken het gevoel. Ik heb vandaag gehoord dat alweer een collega van me zwanger is. Ik kon wel janken.......
    Onze tijd komt wel meid zeker weten! Sterkte!
    Liefs

  • starry80

    och meis, dit is enkel en alleen een heel erg menselijke reactie... heel begrijpelijk... We zijn geen robots hé, en dit wil je zoooo graag, dan is elke dikke buik confronterend en pijnlijk. Wie weet hebben sommige van die vrouwen ook wel veel moeilijkheden gehad om zo ver te raken, en zo zal het ook bij jullie op een dag lukken... maar de tijd weegt ondertussen heel erg zwaar... schrijf het maar van je weg, denk dat iedereen je hier heel goed begrijpt x

  • mamasuusw

    dat is niet raar, het is heel begrijpelijk...
    ik had precies hetzelfde gevoel, ik kon al die zwangere vrouwen wel wat aandoen, kwaad, frustratie en pijn....
    ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je, maar een ding weet ik wel: je bent absoluut geen mislukkeling!!! heel veel sterkte

  • bimi

    Hey Daisy,

    Het is niet echt jaloerzie denk ik hoor meid, maar een heel gezond verlangen....
    Zolang het niet voelt als afgunst, hoef jij je niets aan te trekken van je gedachtes... die zijn mooi vn jou alleen en niemand kan ze zien.
    Het is ook niet zomaar iets, heel je hart leeft er naar toe.......Je bent er blijkbaar ZOOO klaar voor....

    X mij

    Je mag je best zo voelen hoor.....

  • kroontje

    nee meid je bent niet raar ik was ook altijd jaloers hoort erbij denk ik omdat je zo graag wil

  • werdino

    Hey meis, ja je bent raar. Nee joh, ik zit zelfs te mopperen als ik een reclame van kinderen en zwangerschap zie! Dus ook ik ben heel raar! Hihihi. T is ook zo frusterend als je bezig bent en het lukt niet zoals wij willen! Komt goed meid! Kus

  • Aashna

    je bent niet raar, je wilt gewoon heel graag iets! en alles komt op zijn tijd!